23.09.2014

MEMEMBOX - INSTRUKCJA OBSŁUGI

Memebox. Kolejne pudełko-niespodzianka z kosmetykami prosto z Korei.
Ja chciałam tylko pooglądać, naprawdę!

Memebox jest dla wszystkich, którzy lubią:
- kosmetyki
- koreańskie kosmetyki
- niespodzianki
- dreszczyk emocji

Każde pudełko Memebox zawiera od 4 do 8 pełnowymiarowych kosmetyków i kilka mniejszych próbek. Możemy też wybrać Superbox, w którym są wyłacznie kosmetyki pełnowymiarowe.

Kosmetyki dobierane są według pewnego klucza tematycznego. Mamy więc pudełka z produktami czekoladowymi, herbacianymi, kawowymi, do peelingu, do paznokci, do nawilżania, a także pudełka wypełnione kosmetykami koreańskich  firm, np. Holika Holika, Tony Moly czy Banila Co.
To się zmienia niemalże z dnia na dzień, bo niektóre pudełka szybko znikają i pojawiają się nowe.

Można się trochę zagubić w czasie. Pudełko, które zamówiłam jako pierwsze,  przyjdzie dopiero w październiku. Pudełko, które zamówiłam jako trzecie, przyszło jako pierwsze. Są już w sprzedaży pudełka, które będą wysyłane dopiero za trzy miesiące, ale jest więcej, niż pewne, że za miesiąc już nie będą dostępne i można nie zdążyć z zakupem. Jak żyć?!

Plus dla zakupoholików jest taki, że można zrezygnować z dokonanego zakupu na 3 dni przed planowaną datą wysyłki. Działa. Sprawdziłam empirycznie. Wysłałam email z prośbą o anulowanie zamówienia, następnego dnia otrzymałam odpowiedź z potwierdzeniem i pieniądze błyskawicznie zostały mi zwrócone. Zrezygnowałam z pudełka Tony Moly , gdy przypadkiem zobaczyłam, co zawiera. Nie ma niespodzianki, nie ma fanu. Teraz oczywiście żałuję, ale na pewno pocieszę się niedługo innym pudełkiem. Tymczasem dzisiaj przyszło moje pierwsze (czyli trzecie). O tym, co w środku, napiszę wkrótce. Z zewnątrz wygląda bardzo zachęcająco.


Po zalogowaniu się na stronie Memebox otrzymujemy rabat na pierwsze zamówienie. Można też korzystać z kodów rabatowych (rabaty kwotowe lub tańsza przesyłka), które raz za razem pojawiają się na stronie Memebox lub u blogerów. Po prawej stronie będę publikowąć moje  kody rabatowe oraz afiliacyjne linki do produktów. 

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące Memebox - pytajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz